piątek, 28 grudnia 2012

Liebster Award :]

Po prostu nie wierzę <33 Nowy blog i juz zostałam nominowana do LA. jeżeli nie znacie zasad i nie wiecie o co z tym chodzi to już tłumaczę xd
Nominować może każdy kto został nominowany. Nominuje się osoby które według was dobrze wykonały swoją pracę pisząc bloga :D Osoba nominowana musi odpowiedzieć na 11 pytań, nominować 11 blogów i zadać 11 swoich pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymaliśmy nominację. Ale się tym jaram. na serio, mam mega banana na twarzy <33333333
Zostałam nominowana przez Mrs.Tomlinson :P z bloga http://chlopakizonedirection.blogspot.com/ .

*Oto pytania*:
1. Od jak dawna jesteś directioner?
Nie wiem dokładnie ale myślę, że minęło już około pół roku :D
2. Którego lubisz najbardziej i za co?
Louisa za jego wygłupy z Video Diary i Nialla bo jest boski. Poza tym, kto nie lubi Nialla? o.0

3. Co myślisz o Lanielle, a co o Lou i El?
Lianielle jak najbardziej popieram i jestem za :D Bardzo się cieszę, że znów są razem a do El i Lou nic nie mam. Na początku nie byłam za i nie lubiłam Eleonor ale jeżeli Louis (mój pierwszy maż) jest z nią szczęśliwy to mi to wystarcza :D

4. Za co kochasz 1D?
Za wszystko i za poszczególne, małe drobiazgi np. Video Diary, wszystkie ich śmieszne teksty które mnie zabijają, za żarty które czasami są sucharami a czasami potrafią wywołać u mnie łzy śmiechu, za Larrego, Niama, Ziama, Zialla, Lilo, Zarrego i wszystkie inne wygłupy, za boski śmiech Niallerka, za 10 sekudnowe układanie włosów Hazzy, za tweety typu : "I've just shit myself". I jeszcze za to, ze dzieki nim poznałam mnóstwo fajnych osób i ze wspierają mnie gdy jestem na dnie. 

5. Ile masz lat i jak się nazywasz?
wystarczająco i Jeste przyszła żona Louisa i Nialla. Miło mi poznać.

6. Co sądzisz o moim blogu(jesli go czytasz)
Niestety nigdy jeszcze nie byłam na Twoim blogu ale zamierzam to zmienić <3333

7.Ulubiona książka?
Meg Cabot - "Idol Nastolatek" i Kate Brian - "Megan przewodnik po chłopcach"

8. Up all night czy Take Me Home? 
Kocham obie :D

9. Twoje marzenie?
Spotkać 1D i skoczyć ze spadochronu.

10. Ulubiony kolor? 
Zielony

11. jak wyobrazasz sobie wymarzoną randke?
Coś szalonego, co zapamiętam do konca życia :D

*Nominowane blogi*
http://imagine-one-direction-24h.blogspot.com/ Mrs Styles i opowiadanie LWWY
http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/
http://and-little-things-1d.blogspot.com/
http://milosc-niejedno-ma-imie.blogspot.com/
http://shes-so-afraid-of-f-f-falling-in-love.blogspot.co.uk/
więcej nie będę nominowała, ponieważ około 20 blogów nominowałam jakos miesiąc temu z tego bloga http://best-holiday-ever-1d.blogspot.com/ i nie chcę powtarzać tych samych osób :D

*Moje Pytania*
1.Wasze największe marzenie?
2.Od ilu lat jesteście Directioners?
3.Ulubiony warzywo/owoc?
4.Jaki macie charakter?
5.Wasza ulubiona piosenka 1D?
6.Najodważniejsza rzecz jaką zrobiłyście?
7.W jakim kraju oprócz UK chciałybyście mieszkać?
8. Ile czasu spędzacie rano przed lustrem?
9. Macie jakieś zwierzątka domowe/ miałyście?
10. Jaki jest wasz ulubiony kolor?
11. Farbowałyście kiedyś włosy?


________________________
Nie spodziewałam się nominacji i jestem naprawdę bardzo mile zaskoczona :D
Zaraz pojawi się nowy rozdział <33333

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za nominację ;)
    1.Wasze największe marzenie?
    Moje marzenia zmieniają się z każdą sekundą ;)
    2.Od ilu lat jesteście Directioners?
    Nawet nie od roku ;) Od tego maja 2012r
    3.Ulubiony warzywo/owoc?
    Jestem osobą co lubi wszystkie warzywa i owoce, ale jeśli tak to: carrocts!!
    4.Jaki macie charakter?
    To zależy czy wstanę lewą nogą czy prawą :)
    5.Wasza ulubiona piosenka 1D?
    Za dużo by je wymieniać ;) Wszystkie uwielbiam, ale ostatnio słucham bardzo często Little Things
    6.Najodważniejsza rzecz jaką zrobiłyście?
    Nie wiem... Grałam w butelkę ze znajomymi, między innym musiałam krzyknąć na całą salę, że kocham pewnego chłopaka... koszmar
    7.W jakim kraju oprócz UK chciałybyście mieszkać?
    Poland<3
    8. Ile czasu spędzacie rano przed lustrem?
    nie wiem... bardzo mało, może z 2 minuty dziennie?
    9. Macie jakieś zwierzątka domowe/ miałyście?
    Mam psa, Milkę
    10. Jaki jest wasz ulubiony kolor?
    fioletowy, zielony, czarny
    11. Farbowałyście kiedyś włosy?
    Nie...

    OdpowiedzUsuń