niedziela, 18 listopada 2012

Prolog


Istnieje wiele cytatów o przyjaciołach.

"Przyjaciel to taki dziwny człowiek. Wszystko o Tobie wie, w szczegółach, a mimo to bardzo Cię lubi."
„Prawdziwa przyjaźń jest jak jedna dusza”.

Ja także kiedyś miałam przyjaciół. Pierwszych poznałam w Londynie. Byłam wtedy dzieckiem ale lubiłam ich. Gdy jesteśmy dziećmi wszystko jest takie proste.

„Wykreślić ze świata przyjaźń... to jakby zagasić słońce na niebie, gdyż niczym lepszym ani piękniejszym nie obdarzyli na bogowie.

Wystarczy podejść i się przywitać. Przyjaciela można poznać w drodze do sklepu, w piaskownicy, na placu zabaw, przed domem, dosłownie wszędzie. Trzeba tylko mieć oczy szeroko otwarte.

„Jeśli masz choć jednego prawdziwego przyjaciela, masz więcej niż Ci się należy

Pamiętam jak bałam się, że po przeprowadzce sobie nie poradzę, ale pojawił się on i wywrócił moje życie do góry nogami. Spędzaliśmy ze sobą tyle czasu, że ludzie uważali nas za parę. To było dziwne, nie moglibyśmy być razem. Zbyt dobrze się znaliśmy.

„Prawdziwy przyjaciel to ktoś, kto jest przy tobie, kiedy wolałby być gdziekolwiek indziej.”

Tak bardzo się do niego przywiązałam. Czytaliście Małego Księcia? Jest tam takie bardzo piękne zdanie: „Jesteś odpowiedzialny za to co oswoiłeś”.

„Najlepszy rodzaj przyjaciela, to taki z którym możesz usiąść na ganku, nie mówiąc ani słowa i odejść z uczuciem, że to była najlepsza rozmowa jaką kiedykolwiek odbyłeś.”

Później niestety wszystko zaczęło się kończyć. Wyjechał spełniać marzenia i kibicowałam mu, chciałam być przy nim i wspierać go z całych sił ale nie mogłam. Los zadecydował inaczej. Wydarzenia, które rozegrały się w przeciągu chwili kompletnie mnie zmieniły.

„Przyjaźń jest wciąż za mało doceniana, ponieważ stanowi część naszego życia, a życie uznawane jest często za rzecz oczywistą do momentu, aż zaczyna szwankować.

Czasem żałuję, że nie mam czarodziejskiej różdżki i nie mogę cofnąć czasu, że nie mogę zmienić biegu wydarzeń.

„Trzeba coś stracić, by coś docenić, żeby odzyskać trzeba się zmienić”
„Wielu z moich przyjaciół stało się moimi wrogami”


Nie wiem jak potoczą się nasze dalsze losy ale potrzebuję szansy aby wszystko wytłumaczyć. Potrzebuję pomocy i wierzę, że mi nie odmówisz. Obiecywaliśmy stać za sobą murem ale chyba zaprawa nie wytrzymała próby czasu. Ludzie wyłamali się z szeregów i nie pozostał nikt na placu boju. Jestem sama z tym bólem ale nie załamuję się i idę do przodu. Niestety sama długo nie dam rady.

Farewell! God knows when we shall meet again.”
_______________________
Serdecznie zachęcam do komentowania :D Mam nadzieję, że was zaciekawiłam. Jest to blog o 1D ale to już pewnie wiecie z nazwy. xd

4 komentarze:

  1. omfg, mi się bardzo podoba *.*
    czekam na 1 rozdział. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, Fajnie! Mi się bardzo podoba :D
    Czekam na kolejną część! Dodawaj szybko pliiis!

    OdpowiedzUsuń
  3. yeah bicz. to kolejny do czytania :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły początek (;
    Pozdrawiam
    Ada

    OdpowiedzUsuń