sobota, 6 lipca 2013

Zawieszenie

Długo się nad tym zastanawiałam ale w koncu postanowiłam, że zawieszę bloga na ten miesiąc. I tak już dawno nic nie dodawałam a teraz dodatkowo wyjeżdżam na obóz harcerski, gdzie nie będę miała jak pisać kolejne rozdziały. Przepraszam, że nawaliłam w tak kluczowym momencie, bo w koncu zdobyłam nowych czytelników i od razu na samym początku ich zawiodłam. Naprawdę jest mi przykro.
Mam juz pomysł na dalszą część historii wiec opowiadanie na 10000000% zostanie dokończone.
Zdradzę wam jak na razie, że Roxanne przeżyje (ale tego się chyba domyśliliście), ale będzie miała skomplikowane życie. błędy przeszłości dadzą o sobie znać. 
Ta przeszłość się cały czas za nią ciągnie i nie da o sobie zapomnieć. 
Tak więc kolejny rozdział pojawi się 1 sierpnia.
Do wtedy! (o ile jeszcze będziecie chcieli czytać moje wypociny).
love ya all!
xoxo Annie

2 komentarze: